Skargi i wnioski - BIP Woliński Park Narodowy
Skargi i wnioski
Dyrektor Wolińskiego Parku Narodowego przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w poniedziałki będące dniami roboczymi w godzinach od 14:00 do 15:00, po uprzednim uzgodnieniu terminu spotkania telefonicznie pod nr tel. 91 386 4953 lub poprzez e-mail: sekretariat@wolinpn.pl
Po uprzednim uzgodnieniu lub w tygodniu, w którym poniedziałek nie jest dniem roboczym, możliwe jest przyjęcie interesantów w innych dniach lub godzinach oraz poza godzinami pracy, każdorazowo z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb interesantów.
Postępowania w sprawach ze skarg i wniosków prowadzi zgodnie ze swoją właściwością Dyrektor Wolińskiego Parku Narodowego.
Skargi przyjmowane i rejestrowane są w Sekretariacie Parku.
Skargi rozpatrywane są przez Dyrektora Parku lub właściwego zastępcę Dyrektora.
Po uprzednim uzgodnieniu lub w tygodniu, w którym poniedziałek nie jest dniem roboczym, możliwe jest przyjęcie interesantów w innych dniach lub godzinach oraz poza godzinami pracy, każdorazowo z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb interesantów.
Postępowania w sprawach ze skarg i wniosków prowadzi zgodnie ze swoją właściwością Dyrektor Wolińskiego Parku Narodowego.
Skargi przyjmowane i rejestrowane są w Sekretariacie Parku.
Skargi rozpatrywane są przez Dyrektora Parku lub właściwego zastępcę Dyrektora.
Liczba odwiedzin:
227
Podmiot udostępniający informację:
<brak tytułu>
Informację wytworzył:
Ewa Lewicka
Informację opublikował:
Ewa Lewicka
Data publikacji:
19.02.2025
Data pierwotnej publikacji:
20.08.2024 10:18:07
Data ostatniej modyfikacji:
19.02.2025 08:58:30
Data przeniesienia do archiwum:
Brak danych
19.02.2025 08:58:30
Ewa Lewicka -
Edycja artykułu
20.08.2024 10:36:32
Ewa Lewicka -
Edycja artykułu
20.08.2024 10:18:07
Ewa Lewicka -
Publikacja artykułu